Overslaan en naar hoofdcontent gaan
Startpagina van Brink's Support Helpcenter
Een aanvraag indienen
Aanmelden
  1. Brink's Support
  2. Vragen over Coronamaatregelen
  3. Transporten & wisselgeld bestellingen

Transporten & wisselgeld bestellingen

  • Ik blijf open tijdens de lockdown. Hoe kan ik extra wisselgeld bestellen?
  • Ik blijf open tijdens de lockdown. Moet ik nog iets regelen?
  • Ik blijf open tijdens de lockdown. Hoe kan ik een extra transport inplannen?
  • Wat gebeurd er als ik een reeds ingeplande wisselgeld bestelling wil annuleren?
  • Door alle drukte heb ik geen tijd gehad wijzigingen door te geven via Brink's 24Seven. Wat zijn de consequenties?
  • Wat gebeurd er met de geplande transporten en wisselgeld bestellingen op dinsdag 15 december?
  • Hoe kan ik een wisselgeld bestelling annuleren in verband met de lockdown?
  • Hoe kan ik transporten annuleren in verband met de lockdown?
Brink's Support