Tijdens het aanmelden voor onze dienstverleningen vragen wij het ID bewijs van de tekenbevoegde.
Meld je je aan via onze website? Dan vragen wij je het ID bewijs te uploaden via een beveiligde applicatie. Dit lukt alleen wanneer:
- Je het paspoort ingeeft van de tekenbevoegden die je hebt geselecteerd.
- Je een paspoort uploadt. NB: Een identiteitskaart of rijbewijs wordt nog niet herkend.
- Als je een scan gebruikt van het paspoort die in .jpg of .png formaat is opgeslagen.
- De scan een originele scan is van het paspoort. Een scan van een scan of foto wordt niet herkend.
- Als het gehele paspoort op de scan staat, zonder aantekeningen.
- Het paspoort nog geldig is.
Lukt het uploaden niet, dan raden we je aan het te proberen met een directe scan via je telefoon. Volg de instructies in de beveiligde applicatie.
Lukt het daarna nog niet? Neem dan contact met ons op via contact.nl@brinks.com of via 0900 - 447 22 74.
Opmerkingen
0 opmerkingen
Artikel is gesloten voor opmerkingen.